Strona internetowa jako narzędzie promocji aptek

Kliknij autora aby wyszukać wszystkie publikowane przez niego artykuły:
Katarzyna Przybylska, Monika Szeibe

3 (44) 2015 s. 198–201
Kliknij aby wrócić do spisu treści
198_3_44_2015.pdf
Cyfrowa wersja artykułu (plik PDF)

Fraza do cytowania: Przybylska K., Szeibe M. Strona internetowa jako narzędzie promocji aptek. Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. 2015;3(44):198–201.

Promocja jest rodzajem komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa (apteki) z konsumentem (klientem) i otoczeniem. W przypadku istnienia wielu podobnych dóbr i usług jest kluczowym elementem wyróżnienia się firmy na rynku. W celu skutecznej komunikacji z rynkiem apteka musi dysponować odpowiednimi narzędziami komunikacji. W kampanii promocyjnej możemy zastosować wszystkie możliwe instrumenty promocji lub skupić się na wybranych. W niniejszej pracy przeanalizowano stronę internetową jako narzędzie promocji aptek.

Słowa kluczowe: promocja, komunikacja farmaceuta–pacjent, strona internetowa.



Copyright © 2006–2019 Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. Wszelkie prawa zastrzeżone