Jakości usług medycznych a satysfakcja pacjenta

Kliknij autora aby wyszukać wszystkie publikowane przez niego artykuły:
Paula Pypłacz, Dorota Skóra, Marcin Mikos

3 (60) 2019 s. 168–172
Kliknij aby wrócić do spisu treści

Cyfrowa wersja artykułu (plik PDF)

DOI: https://doi.org/10.20883/ppnoz.2019.41

Fraza do cytowania: Pypłacz P., Skóra D., Mikos M. Jakości usług medycznych a satysfakcja pacjenta. Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. 2019;3(60):168–172. DOI: https://doi.org/10.20883/ppnoz.2019.41

Satysfakcja pacjenta z leczenia szpitalnego jest kluczowym elementem pomiaru jakości w placówkach medycznych. W badaniu dokonano analizy satysfakcji pacjenta w powiązaniu z pomiarem jakości uzyskanych świadczeń zdrowotnych. W badaniu dokonano analizy 7360 ankiet satysfakcji pacjenta hospitalizowanych w latach 2013–2016 w Wojewódzkim Centrum Medycznym Kotliny Jeleniogórskiej. Wykazano, iż satysfakcja pacjenta ma bezpośredni związek z jakością świadczeń zdrowotnych udzielanych przez daną placówkę.

Słowa kluczowe: usługa medyczna, satysfakcja pacjenta, jakość usługi medycznej.



Copyright © 2006–2020 Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. Wszelkie prawa zastrzeżone