Jakości usług medycznych a satysfakcja pacjenta

Kliknij autora aby wyszukać wszystkie publikowane przez niego artykuły:
Paula Pypłacz, Dorota Skóra, Marcin Mikos

2 (55) 2018 s. 182–185
Kliknij aby wrócić do spisu treści
182_2_55_2018.pdf
Cyfrowa wersja artykułu (plik PDF)

DOI: https://doi.org/10.20883/ppnoz.2018.27

Fraza do cytowania: Pypłacz P., Skóra D., Mikos M. Jakości usług medycznych a satysfakcja pacjenta. Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. 2018;2(55):182–185. DOI: https://doi.org/10.20883/ppnoz.2018.27

Satysfakcja pacjenta z leczenia szpitalnego jest kluczowym elementem pomiaru jakości usług medycznych w placówkach medycznych. W badaniu dokonano analizy satysfakcji pacjenta w powiązaniu z pomiarem jakości uzyskanych świadczeń zdrowotnych. Przeanalizowano 7360 ankiet satysfakcji pacjenta zebranych podczas badania ankietowego przeprowadzonego wśród osób hospitalizowanych w latach 2013–2016 w Wojewódzkim Centrum Medycznym Kotliny Jeleniogórskiej. Wykazano, iż satysfakcja pacjenta ma bezpośredni związek z jakością świadczeń zdrowotnych udzielanych przez daną placówkę.

Słowa kluczowe: usługa medyczna, satysfakcja pacjenta, jakość usługi medycznej.



Copyright © 2006–2024 Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. Wszelkie prawa zastrzeżone