Idea oraz optymalne metody promocji aptek

Kliknij autora aby wyszukać wszystkie publikowane przez niego artykuły:
Katarzyna Przybylska, Monika Szeibe

4 (45) 2015 s. 288–296
Kliknij aby wrócić do spisu treści
288_4_45_2015.pdf
Cyfrowa wersja artykułu (plik PDF)

Fraza do cytowania: Przybylska K., Szeibe M. Idea oraz optymalne metody promocji aptek. Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. 2015;4(45):288–296.

Apteki z dniem 1 stycznia 2012 roku, gdy weszła w życie ustawa refundacyjna, stanęły przed koniecznością dostosowania się do nowych uregulowań. Ustawa wymusiła na właścicielach aptek szukanie nowych sposobów promocji swojej placówki. Wiele aptek musiało zmodyfikować swoją strategię marketingową, aby utrzymać się na rynku i być konkurencyjnymi. Obserwuje się trend umacniania pozycji rynkowej sieci aptecznych, a słabnący udział aptek indywidualnych. Głównie te apteki zmuszone są poszukiwać pośród elementów swojej działalności atrybutów, które pozwolą im istnieć obok sieci. Podstawą wyróżnika powinny stać się jakość obsługi, rozwijanie opieki farmaceutycznej, wsparcie pacjenta w procesie podejmowania decyzji, ale także przemyślane usytuowanie.

Słowa kluczowe: promocja, strategia marketingowa, relacja farmaceuta–pacjent.



Copyright © 2006–2019 Polski Przegląd Nauk o Zdrowiu. Wszelkie prawa zastrzeżone